Acer Aspire 7738G-664G100BN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 7738G-664G100BN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

nelie 14-05-2010
Geschreven voor: Acer Aspire 7738G-664G100BN

Ik heb de laptop 14 dagen in bezit en ben er al aardig aan gewend. Helaas MIS ik wel een handleiding bij dit apparaat.
Er zitten heel veel mogelijkheden op, maar ik weet helaas niet hoe dat allemaal werkt. Ik heb de laptop bij een computerbedrijf in voorthuizen gekocht voor € 750,00 inclu. btw.
En dat is echt niet te duur. Deze windows 7 gestuurde laptop is heel veel sneller dan de XP prof.. Mooi breed scherm en kraak helder beeld en ook zeer stil, zowel beeld als het geluid van de comp. zelf.
Geluid ook erg goed met virtual surround sound.

kevinkillers 10-05-2010
Geschreven voor: Acer Aspire 7738G-664G100BN

ik ben nu tijdje in bezit van deze acer!
Voor de tijd al problemen gelezen met de boxen.
Daar had ik ook last van maar dat is een kwestie van software fout, dat is de realtek audio update instaleren via de acer site en je hebt er geen last van!
Verder snelle laptop, fijn om mee te werken en te gamen!(door het 17,3 inch scherm!)

zeker een aandrader dit!

jwnl 15-02-2010
Geschreven voor: Acer Aspire 7738G-664G100BN

Laptop nu 2 weken in bezit. bevalt prima. Had deze aangeschaft omdat ik wel wilde kunnen gamen maar ook niet al teveel uit wilde geven. En de meeste systemen met een beetje een videokaart komen al snel boven de €1000 euro uit. deze voor €856 aangeschaft bij Databyte. prima service. volgende dag binnen. 1 puntje, het geluid kraakte soms nogal. maar na audioupdate van acer website niet meer gehoord. de doos bevat naast de laptop verder niets. dus zelfs geen recover cd's. eerst maken dus! verder een fijne laptop, snel, groot scherm en, 1TB HD! en ook de videokaart voldoet boven verwachting.

steccy 08-12-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 7738G-664G100BN

De laptop heb ik nu een aantal dagen in bezit en zag nergens een review staan over dit product, dus leek het wel een goed idee om dit voor jullie te doen. De laptop ziet er overgens erg goed uit. De prestaties zijn daarnaast ook erg goed. Ik ben altijd erg bezig met vergelijken en daaruit kwam deze het beste uit mijn lijst. Vind daarnaast acer ook een goed merk de laatste tijd. Vandaar de koop voor een acer. Er zitten erg leuke opties bij waaronder de vingerlezer. Echt geweldig dit snufje. De prijs vind ik nu bij veel site aan de erg hoge kant maar na een beetje zoeken komt er wel wat beters uit. Vandaar weer de koop van de acer. Als de laptop bij veel sites zo duur aanbieden dan moet het wel een mooi stukje techniek zijn. Toetsenbord is heel netjes misschien veel gleuven ma dit is voor mij niet de reden voor afkeur. touchpad voor goed aan en werkt erg lekker. Heb overig maar weinig filmpjes gevonden van de acer. De filmpjes die hierbij in de buurt komen zijn vergelijkbaar. Ik vind dit een echte aanrader voor zover ik er tot nu toe achter zit.

mvg S